mai 20, 2010

Cutia poștală

În una din zilele trecute mă întorceam de la lucru și când intru în bloc dau să îmi verific cutia poștală, obișnuiesc să o verific zilnic, și surpriză: era plină de reclame, dar nu diferite ci una singură în cel puțin 25 de exemplare. Erau îndesate. Acum dacă venea cineva cu o factură sau cu un mandat poștal unde mai încăpea? M-am uitat și la restul căsuțelor și din două in două erau tot ca și a mea. Pe lângă asta, erau exemplare din aceeași reclamă pe jos. Vandalism nu alta! Nu am nimic împortiva relcamelor, dar în limita bunului simț. Dacă tot le pun pe jos sau deasupra corpului ce conține cutiile poștale atunci de ce mai îndeasă și blochează cutiile poștale? Cred că raspunsul e că cei care le distribuie vor să scape cât mai repede de ele, nu contează cum, că doară bunul simț... eh ce e ăla?

Un comentariu:

  1. Da, devine o problema din ce in ce mai enervanta cu marketingul care ne asalteaza. Si factura ca factura, dar o cutie postala plina indica lipsa de acasa a locatarului, si deci ok-ul pentru hot. Noi am diminuat un pic din problema prin alocarea unei cutii speciale in care sa se "decarteze" reclamele. Fie le pun direct in cutie reprezentantii firmelor (si locatarii isi iau care vor), fie firmele le pun in cutiile postale, iar apoi, locatarii de treaba, curata spatiul si depun hartiile in cutie. Cand cutia e plina, hartia se recicleaza.
    Si pe mine ce ma enerveza mai mult la reclame ii faptu ca le mai lipesc cu aracet pe geam. Nu cu scoch, nu cu plastelina aia speciala... cu aracet. Odata tot am sa-i chem sa curete.

    RăspundețiȘtergere